Страсбург, 17 листопада 2010 КСЕС
(2010) 3 Final
Консультативна рада європейських суддів
(КСЕС)
Через неузгодженість між англійською і французькою версіях підкреслив кілька членів КСЕС і для кращого узгодження з Думкою № 3 КСЕС (пункт 57), Секретаріат раніше зміна пункту 22 Великої хартії вільностей, як офіційно прийнята КСЕС в листопаді 2010 року. Після останнього засідання Бюро (березень 2011 року), було вирішено повернутися до цієї версії. Таким чином, пропонується кожному користувачеві переконатися, що пункт 22 Великої хартії вільностей використовував з того часу відповідає додається текст.
Велика Хартія СУДДІВ
(Основні принципи)
Вступ:
З нагоди свого 10-річчя, КСЕС прийняті в ході її 11-му пленарному засіданні (Страсбург, 17-19 листопада 2010 року), Magna Carta суддів (основні принципи) узагальнення і систематизації основних висновків думка, що воно вже прийнято. Кожен з цих 12 Думки, доведені до відома Комітету міністрів Ради Європи, містить додаткові міркування на теми, порушені в цьому документі (див. www.coe.int / КСЕС).
Велика Хартія суддів (основні принципи)
Верховенство закону і справедливості1. Судова влада є однією з трьох гілок влади будь-якої демократичної держави. Його місія полягає, щоб гарантувати саме існування верховенства закону і, таким чином, щоб забезпечити належне застосування закону в неупередженої, справедливої і ефективної манері.
Незалежність судової влади
2. Судова незалежність і неупередженість є необхідними умовами для функціонування правосуддя.
3. Незалежність судової влади повинна бути законом, функціональна та фінансова. Воно повинно бути гарантовано у зв'язку з іншими повноваженнями держави, тих, хто шукає справедливості, інших суддів і суспільства в цілому, за допомогою національних правил на найвищому рівні. Держава і кожного судді несуть відповідальність за заохочення і захист незалежності судової системи.
4. Незалежність судової влади повинна бути гарантована у відношенні судової діяльності та, зокрема, щодо набору, висування до пенсійного віку, акції, незмінюваність, професійної підготовки, судового імунітету, дисципліна, винагороду і фінансування судової системи.
Гарантії незалежності
5. Рішення щодо вибору, висування і кар'єра повинна бути заснована на об'єктивних критеріях та прийнято органом, що відповідає за забезпечення незалежності.
6. Дисциплінарне провадження повинно мати місце до незалежний орган, можливість звернення до суду.
7. Після консультації з судовими органами, держава повинна забезпечити людські, матеріальні та фінансові ресурси, необхідні для правильної роботи системи правосуддя. Для того щоб уникнути надмірного впливу, судді повинні отримувати відповідну винагороду і бути забезпечені адекватною пенсійної системи, яка буде створена за законом.
8. Початкова та підвищення кваліфікації є правом і обов'язком суддів. Вона повинна бути організована під контролем судових органів. Навчання є важливим елементом забезпечення незалежності суддів, а також якість та ефективність судової системи.
9. Судова влада повинна брати участь у всіх рішеннях, які впливають на практику судових функцій (організація судів, процедури, інших законодавчих актів).
10. При здійсненні своїх функцій по відправленню правосуддя, судді не повинні піддаватися будь-якої наказ чи розпорядження, або будь-якій ієрархічній тиск, і будуть пов'язані тільки законом.
11. Судді повинні забезпечити рівність сторін обвинувачення і захисту. Незалежний статус для прокурорів є однією з основних вимог законності.
12. Судді мають право бути членами національної або міжнародної асоціації суддів, яким доручена захист місію судової влади в суспільстві.
Органу, відповідального за забезпечення незалежності
13. Для забезпечення незалежності суддів, кожна держава повинна створити раду магістратури чи інший конкретний орган, себе незалежною від законодавчої та виконавчої влади, наділений широкими компетенціями для всіх питань, що стосуються їх статусу, а також організації, функціонування та зображення судових установ. Рада має складатися або з суддів виключно або в значній більшості суддів, що обираються своїми однолітками. Рада магістратури повинен нести відповідальність за свої дії та рішення.
Доступ до правосуддя та прозорість
14. Правосуддя має бути прозорим і інформація повинна бути опублікована на роботу судової системи.
15. Судді повинні вжити заходів щодо забезпечення доступу до швидким, ефективним і доступним з вирішення спорів; вони повинні сприяти розвитку альтернативних методів вирішення спорів.
16. Суд документи та судові рішення мають бути складені в доступній, простий і зрозумілий мову. Судді повинні видавати обгрунтовані рішення, вимовлені в громадському протягом розумного періоду часу, заснована на справедливий і публічний розгляд. Судді повинні використовувати відповідні методи управління справами.
17. Виконання судових рішень є важливим компонентом права на справедливий судовий розгляд, а також гарантій ефективності правосуддя.
Етика і відповідальність
18. Деонтологічних принципів, які відрізняються від дисциплінарних правил, повинні керуватися в своїх діях судді. Вони повинні бути складені самими суддями і бути включені в їх підготовці.
19. У кожній державі, статуту та основних статутного застосовні до суддів визначити проступків, які можуть привести до дисциплінарним санкціям, а також дисциплінарні процедури.
20. Судді повинні нести кримінальну відповідальність у звичайному праві за злочини, вчинені за межами своїх судових повноважень. Кримінальна відповідальність не покладається на суддів ненавмисних недоліків у здійсненні ними своїх функцій.
21. Засіб для судових помилок повинно лежати в відповідної системи апеляцій. Будь-який засіб інші недоліки у здійсненні правосуддя лежить тільки проти держави.
22. Він не підходить для судді піддаються, відносно передбачуваного виконання судових функцій, до будь-якої особистої відповідальності, навіть шляхом відшкодування державою, крім як у випадку умисного невиконання зобов'язань.
Міжнародні суди
23. Ці принципи застосовуються з відповідними змінами до суддів усіх європейських і міжнародних судах.
_______________
(1) Через неузгодженість між англійською і французькою версіях підкреслив кілька членів КСЕС і для кращого узгодження з Думкою № 3 КСЕС (пункт 57), Секретаріат раніше зміна пункту 22 Великої хартії вільностей, як офіційно прийнята по КСЕС в листопаді. Після останнього засідання Бюро (березень 2011 року), було вирішено повернутися до цієї версії. Таким чином, пропонується кожному користувачеві переконатися, що пункт 22 Великої хартії вільностей використовував з того часу відповідає додається текст
Консультативна рада європейських суддів
(КСЕС)
Через неузгодженість між англійською і французькою версіях підкреслив кілька членів КСЕС і для кращого узгодження з Думкою № 3 КСЕС (пункт 57), Секретаріат раніше зміна пункту 22 Великої хартії вільностей, як офіційно прийнята КСЕС в листопаді 2010 року. Після останнього засідання Бюро (березень 2011 року), було вирішено повернутися до цієї версії. Таким чином, пропонується кожному користувачеві переконатися, що пункт 22 Великої хартії вільностей використовував з того часу відповідає додається текст.
Велика Хартія СУДДІВ
(Основні принципи)
Вступ:
З нагоди свого 10-річчя, КСЕС прийняті в ході її 11-му пленарному засіданні (Страсбург, 17-19 листопада 2010 року), Magna Carta суддів (основні принципи) узагальнення і систематизації основних висновків думка, що воно вже прийнято. Кожен з цих 12 Думки, доведені до відома Комітету міністрів Ради Європи, містить додаткові міркування на теми, порушені в цьому документі (див. www.coe.int / КСЕС).
Велика Хартія суддів (основні принципи)
Верховенство закону і справедливості1. Судова влада є однією з трьох гілок влади будь-якої демократичної держави. Його місія полягає, щоб гарантувати саме існування верховенства закону і, таким чином, щоб забезпечити належне застосування закону в неупередженої, справедливої і ефективної манері.
Незалежність судової влади
2. Судова незалежність і неупередженість є необхідними умовами для функціонування правосуддя.
3. Незалежність судової влади повинна бути законом, функціональна та фінансова. Воно повинно бути гарантовано у зв'язку з іншими повноваженнями держави, тих, хто шукає справедливості, інших суддів і суспільства в цілому, за допомогою національних правил на найвищому рівні. Держава і кожного судді несуть відповідальність за заохочення і захист незалежності судової системи.
4. Незалежність судової влади повинна бути гарантована у відношенні судової діяльності та, зокрема, щодо набору, висування до пенсійного віку, акції, незмінюваність, професійної підготовки, судового імунітету, дисципліна, винагороду і фінансування судової системи.
Гарантії незалежності
5. Рішення щодо вибору, висування і кар'єра повинна бути заснована на об'єктивних критеріях та прийнято органом, що відповідає за забезпечення незалежності.
6. Дисциплінарне провадження повинно мати місце до незалежний орган, можливість звернення до суду.
7. Після консультації з судовими органами, держава повинна забезпечити людські, матеріальні та фінансові ресурси, необхідні для правильної роботи системи правосуддя. Для того щоб уникнути надмірного впливу, судді повинні отримувати відповідну винагороду і бути забезпечені адекватною пенсійної системи, яка буде створена за законом.
8. Початкова та підвищення кваліфікації є правом і обов'язком суддів. Вона повинна бути організована під контролем судових органів. Навчання є важливим елементом забезпечення незалежності суддів, а також якість та ефективність судової системи.
9. Судова влада повинна брати участь у всіх рішеннях, які впливають на практику судових функцій (організація судів, процедури, інших законодавчих актів).
10. При здійсненні своїх функцій по відправленню правосуддя, судді не повинні піддаватися будь-якої наказ чи розпорядження, або будь-якій ієрархічній тиск, і будуть пов'язані тільки законом.
11. Судді повинні забезпечити рівність сторін обвинувачення і захисту. Незалежний статус для прокурорів є однією з основних вимог законності.
12. Судді мають право бути членами національної або міжнародної асоціації суддів, яким доручена захист місію судової влади в суспільстві.
Органу, відповідального за забезпечення незалежності
13. Для забезпечення незалежності суддів, кожна держава повинна створити раду магістратури чи інший конкретний орган, себе незалежною від законодавчої та виконавчої влади, наділений широкими компетенціями для всіх питань, що стосуються їх статусу, а також організації, функціонування та зображення судових установ. Рада має складатися або з суддів виключно або в значній більшості суддів, що обираються своїми однолітками. Рада магістратури повинен нести відповідальність за свої дії та рішення.
Доступ до правосуддя та прозорість
14. Правосуддя має бути прозорим і інформація повинна бути опублікована на роботу судової системи.
15. Судді повинні вжити заходів щодо забезпечення доступу до швидким, ефективним і доступним з вирішення спорів; вони повинні сприяти розвитку альтернативних методів вирішення спорів.
16. Суд документи та судові рішення мають бути складені в доступній, простий і зрозумілий мову. Судді повинні видавати обгрунтовані рішення, вимовлені в громадському протягом розумного періоду часу, заснована на справедливий і публічний розгляд. Судді повинні використовувати відповідні методи управління справами.
17. Виконання судових рішень є важливим компонентом права на справедливий судовий розгляд, а також гарантій ефективності правосуддя.
Етика і відповідальність
18. Деонтологічних принципів, які відрізняються від дисциплінарних правил, повинні керуватися в своїх діях судді. Вони повинні бути складені самими суддями і бути включені в їх підготовці.
19. У кожній державі, статуту та основних статутного застосовні до суддів визначити проступків, які можуть привести до дисциплінарним санкціям, а також дисциплінарні процедури.
20. Судді повинні нести кримінальну відповідальність у звичайному праві за злочини, вчинені за межами своїх судових повноважень. Кримінальна відповідальність не покладається на суддів ненавмисних недоліків у здійсненні ними своїх функцій.
21. Засіб для судових помилок повинно лежати в відповідної системи апеляцій. Будь-який засіб інші недоліки у здійсненні правосуддя лежить тільки проти держави.
22. Він не підходить для судді піддаються, відносно передбачуваного виконання судових функцій, до будь-якої особистої відповідальності, навіть шляхом відшкодування державою, крім як у випадку умисного невиконання зобов'язань.
Міжнародні суди
23. Ці принципи застосовуються з відповідними змінами до суддів усіх європейських і міжнародних судах.
_______________
(1) Через неузгодженість між англійською і французькою версіях підкреслив кілька членів КСЕС і для кращого узгодження з Думкою № 3 КСЕС (пункт 57), Секретаріат раніше зміна пункту 22 Великої хартії вільностей, як офіційно прийнята по КСЕС в листопаді. Після останнього засідання Бюро (березень 2011 року), було вирішено повернутися до цієї версії. Таким чином, пропонується кожному користувачеві переконатися, що пункт 22 Великої хартії вільностей використовував з того часу відповідає додається текст
Немає коментарів:
Дописати коментар